Direktlänk till inlägg 11 november 2013

Ny blogg!!

Av Saga Ollivander - 11 november 2013 09:52

Ledsen att jag inte har skrivit på så länge! Jag har haft fullt upp kan man säga. Det har inte hänt så mycket. Jag vrickade foten när jag failade med klackskor. Idag så är jag hemma, ont i huvudet:( Jag har fortsatt att skriva på en låt men den är inte särskilt bra, iaf inte än. ställ gärna frågor och kommentera inlägg, jag tar ingen skada!!! Om ni har tips elr annat som ni vill att jag testar elr ser på så säg till. Jag kanske inte gör allt men vissa saker gör jag gärna. Jag har bestämt mig för att göra en till blogg. Jag är hellre anonym på den bloggen. Då kan jag skriva saker som är roligare att läsa, kanske till och med lite hemligheter. Jag vet inte än vad den ska heta, men det säger jag inte än. Om jag ens säger det. Jag gillar inte riktigt stilen på den här bloggen och tänkte göra en blogg där fler får chans att känna sig bekanta i. Jag kommer såklart att fortsätta skriva här men också på blogg nr2!!         

 

 

 

Just det! Jag vill veta vilka era favorit smajlisar på bloggplatsen är! Jag gillar:    och   

 

 

MVH MsSagaOllivander  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Ollivander - 26 oktober 2013 08:30

1 Jag satte mig upp i sängen. Vad hade väckt mig? Golvbrädorna knarrade och någon andades flåsande. Handtaget trycktes ner och långsamt öppnades dörren. Utanför dörren stod ett paket. Jag slet av papperet och öppnade lådan. När jag stack ner han...

Av Saga Ollivander - 26 oktober 2013 08:04

Äntligen lov! Jag ska vara hemma hela lovet och slappa. Vad ska ni göra? Jag och en kompis ska sova över om det går ihop med allt annat. om det går så ska vi göra tre rättersmiddag. Till förrätt blir det något med räkor och huvudrätten blir lax. Efte...

Av Saga Ollivander - 20 oktober 2013 08:14

Jag är ny med det här att blogga och har inga erfarenheter. Jag kommer antagligen lägga upp någon novell här men också vad jag gör dagligen. Jag håller på att skriva en bok just nu och kanske visar delar av den för er! Den handlar om två tjejer i ton...

Presentation


Jag är en tjej på 11 år som spelar fiol och skriver mycket. Jag skriver dikter, dagbok, böcker, låttexter mm.
Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards