Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Saga Ollivander - 20 oktober 2013 08:14

Jag är ny med det här att blogga och har inga erfarenheter. Jag kommer antagligen lägga upp någon novell här men också vad jag gör dagligen. Jag håller på att skriva en bok just nu och kanske visar delar av den för er! Den handlar om två tjejer i tonåren som blir vänner och upplever ett äventyr utan dess like med vacker natur, övernaturliga djur och mycket mer! Längtar redan att få visa en bit!! Vänta...Jag kan ju visa en bit som är i början innan de två flickora har träffat varandra och deras liv är ganska normala!

1. Jag sträcker in handen i skjulet där brevbäraren brukar lämna posten. Utan att jag märker det så tappar jag nyckeln. Jag lägger posten under dörrmattan och cyklar iväg mot höghusen.

2. 

Jag tar upp mitt blåa block och slår upp en tom sida. Jag tar upp min blyertspenna som jag fick av min före detta pojkvän. Jag drar med pennan mot den oblanka ytan och ser en fjäril växa fram på pappret.

 

Där var två bitar från min bok!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 11 år som spelar fiol och skriver mycket. Jag skriver dikter, dagbok, böcker, låttexter mm.
Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards